Filtreeri postitusi

Millal on õige aeg ettevõtte müügiks? Osa 2: Kui majandus kasvab

ettevõtte müümine majanduskasvu ajal
Leidub hulk erinevaid põhjuseid, kui ettevõtte müümisega tuleks alustada kohe, ootamata ideaaltingimusi makromajanduses, tegevussektoris või ettevõtte enda arengufaasis. Käesolevas artiklis keskendume aga juhtudele, kus müügiplaan soovitakse realiseerida võimalikult tulusalt. Mis on üldised tegurid, mis soodustavad edukat müüki ning aitavad müüjal saada kõrgeima võimaliku hinna ja kuidas see kõik suhestub algava 2022. aastaga?
Loe lisaks

Kuidas hinnata ettevõtte väärtust?

ettevõtte väärtuse hindamine
Iga ettevõtja jaoks on tema ettevõte nagu „oma laps” ja seega hindamatu väärtusega. Ettevõtet müües tuleb aga tema väärtus teisendada reaalseteks numbriteks.

Konkreetse tulemuseni jõudmiseks on välja kujunenud erinevaid meetodeid, millega ettevõtte väärtust hinnatakse.

Käesolev artikkel tutvustabki põgusalt võimalikest ettevõtte väärtuse hindamise meetoditest paari enamlevinumat.
Loe lisaks

Ettevõtte väärtust mõjutavad tegurid

ettevõtte väärtust mõjutavad tegurid
Ettevõtte väärtuse määramiseks leidub palju erinevaid meetodeid ja valemeid. Olenemata, millist kasutada, tuleb lisaks ettevõtte ärimudelile ja finantsnäitajatele arvestada veel mitme teguriga, mis ettevõtte hinda kujundavad. Järgnevalt vaatamegi mõnda olulisemat aspekti, mis aitavad mõista nii potentsiaalse ostja väiksemat hinnapakkumist kui juhivad ka praeguse omaniku tähelepanu ettevõtte tegelikele tugevustele ja nõrkustele.
Loe lisaks